 Під час окупації російськими війсками аеродрому "Гостомель" було знищено майже половину авіапарку ГП "Антонов".
Під час окупації російськими війсками аеродрому "Гостомель" було знищено майже половину авіапарку ГП "Антонов".
Цей парк приносив компанії основний дохід, всього працювали 12 тисяч осіб, - розповів виданню Главком командир "Мрії" Дмитро Антонов.
За його словами, це Ан-24, Ан-26, Ан-225 – "Мрія", Ан-22 і Ан-124. "Крайні два літаки дуже сильно пошкоджені. Ще Ан-132, але це не комерційний літак. Тобто загалом шість літаків знищено, або сильно пошкоджено. Кажуть, можна буде відновити Ан-124, але невідомо коли. А кожен день простою літака – це втрачена вигода і недоотриманий прибуток, тобто втрата колосальних грошей", - каже Антонов.
На його думку, основне завдання – берегти літаки для того, щоби вони якомога довше послужили, тим більше, що у найближчі два-три роки кількість робочих літаків не збільшиться.
Також він розповів, що 26 січня аеропорт у Лейпцигу запропонував свої стоянки для усього парку літаків "Антонова". Для їх переміщення потрібно було ухвалити рішення.
"Чесно кажучи, я не знаю, у чому саме були, фінансові чи політичні. Знаю лише, що пропозиція німців одразу не була прийнята українською стороною, продовжувалися якісь переговори. Наші літаки могли вилетіти з Гостомеля будь-якої миті, бо нас були готові приймати. Окрім Ан-225, на якому замінювали двигун (і це не було великою проблемою для того, щоби він злетів на п’яти двигунах), були ще повністю справні Ан-26 і Ан-74", - розповів командир "Мрії".
