Українська авіакомпанія "Роза Вітрів" (Windrose) отримала в сухий лізинг Airbus A319 з реєстрацією UR-WRY, виготовлений у 2002 році.
На це звернуло увагу видання Avianews.
Фюзеляж літака був отриманий від литовської AviaAM Leasing, а двигуни - від австралійської Smartlynx Australia. Термін лізингу - лише до кінця 2025 року.
UR-WRY вперше піднявся у небо 30 квітня 2002 року, має серійний номер 1745. До 2024 року експлуатувався в Італії, певний час літав у спеціальній лівреї "Friuli Venezia Giulia", а у 2020 році базувався у Неаполі. У 2025 році літак отримав українську реєстрацію та перейшов під управління Windrose.
За даними Flightradar24, Airbus A319 щодня виконує рейси з Тель-Авіва на замовлення ізраїльської авіакомпанії Israir. Це стало можливим на тлі відходу багатьох європейських перевізників з ізраїльського ринку через безпекові ризики. Таким чином, Windrose тимчасово використовує можливість заробляти на ринку, де попит перевищує пропозицію. Основними напрямками UR-WRY у серпні 2025 року є Родос, Пафос, Рим та Прага, усі рейси виконуються з бази у Тель-Авіві. Літак літає щодня, здебільшого на маршрутах тривалістю від двох до чотирьох годин, забезпечуючи інтенсивне завантаження. Географія рейсів охоплює Східне Середземномор'я та Центральну Європу, орієнтуючись насамперед на туристичні напрямки.
Нині парк Windrose складається лише з двох активних літаків: Airbus A319 UR-WRY, який працює на маршрутах з Тель-Авіва, та Embraer E190 UR-EMA, що виконує рейси у Чорногорії за контрактом з Air Montenegro. До 2022 року "Роза Вітрів" спеціалізувалась на чартерних перевезеннях з України, але після закриття українського неба компанія зосередилась на виконанні рейсів для іноземних партнерів. Її стратегія - "працювати там, де є попит" - дозволяє зберігати бізнес у надзвичайно складних умовах.