24.03.22 

ImageДП "Антонов" повідомило, що напередодні російського вторгнення було виведено з України п'ять літаків Ан-124; літаки Ан-26, Ан-74 та Ан-225 "Мрія" також були готові для виведення з країни 24 лютого.

"Внаслідок ворожих дій Росії розгромлено базу у Гостомелі, пошкоджено базу на Святошині, знищено літаки Ан-26, Ан-74 та флагман світового авіаційного флоту Ан-225 "Мрія", - йдеться у заяві на сторінці підприємства у Facebook.

В "Антонові" розповіли, що ще у грудні 2021 року керівництво підприємства почало розробляти плани можливого перебазування парку літаків у м. Лейпциг (Німеччина). У той же час, наприкінці січня на тлі загострення політичної ситуації західні партнери з НАТО стали з'ясовувати можливість безперебійного забезпечення своїх завдань літаками ДП "Антонов" відповідно до чинного контракту.

"Керівництво "Антонов" провело ретельну роботу з плану підготовчих дій до перебазування, визначило обсяги необхідних технічних ресурсів та матеріального забезпечення. Ці дані в повному обсязі були надані відповідному органу НАТО (NSPА) в Люксембург, і в першій декаді лютого розпочалася робота з визначення необхідних ресурсів з їхнього боку щодо матеріального забезпечення", - зазначили на підприємстві.

У середині лютого, у зв'язку з несприятливим розвитком подій з боку Росії та Білорусі, за даними ДП, було інтенсифіковано роботи з підготовки до перебазування. Готувалися необхідні запчастини та витратні матеріали, обладнання для ремонтних робіт, фахівці готувалися до відрядження, проводилася підготовка та завантаження літаків Ан-26, Ан-74 та Ан-225. У Лейпциг були відправлені спеціалісти з відповідних напрямів діяльності з метою огляду готовності бази робіт та кінцевих домовленостей із NSРA.

"Таким чином, п'ять літаків Ан-124 були виведені з України, два літаки, які перебували на необхідному технічному обслуговуванні в розібраному стані - один в ангарі Гостомеля, і один в ангарі Святошин, - не мали змоги піднятися у повітря. Літаки Ан-26, Ан-74 були завантажені, заправлені і готові, люди працювали в авральному режимі, і ввечері 23 лютого був навішений шостий двигун на Ан-225, щоб 24 грудня вранці всім вилітати на Лейпциг. – розповіли на підприємстві.