Італія утримує щонайменше п'ять літаків SSJ 100, які планувалося поставити російським експлуатантам.
Про це повідомляють джерела, близькі до російської ОАК.
Раніш повідомлялось, що цього року російські авіакомпанії отримають лише 10 із 19 запланованих до постачання літаків. Як зазначається, частина запланованих до постачання цього року літаків перебувають за кордоном.
"Частина літаків з раніше планованих до постачання в рамках ремаркетингу знаходяться в іноземній юрисдикції. Велика частина цих бортів фізично знаходиться за межами росії. Кількість санкційних обмежень, що росте з весни цього року, окрім іншого, серйозно перешкоджає їх переміщенню з території ЄС до Росії для подальшого ремаркетингу. Не менше п'яти літаків затримано в Італії в рамках санкцій", - повідомило джерело. При цьому, за його словами, кілька літаків уже вдалося перемістити до росії, вони проходять необхідні процедури для передачі в авіакомпанії, і два літаки будуть передані новим експлуатантам вже найближчим часом.
Тим часом, у ході великого фінансового позову компанії "ОДК-Сатурн" до французької компанії PowerJet S. A. арбітраж Ярославської області наклав забезпечувальні заходи у вигляді передачі майна, необхідного для проведення термінового ремонту авіаційних двигунів літаків авіакомпаній "Росія" та "ІрАеро". Суд ухвалив передати ПАТ "ОДК-Сатурн" п'ять найменувань продукції, яка потрібна на виконання укладених між сторонами контрактів. У своєму клопотанні позивач уточнив, що деталі потрібні для проведення термінового ремонту авіаційних двигунів SаМ146 № 146-514, доставлених у жовтні 2022 року. Факт необхідності ремонту позивач підтвердив, зокрема, зверненнями авіакомпаній "Росія" та "ІрАеро".