16.05.23 

ImageЦентри навчання пілотів по всій Росії скаржаться на серйозну нестачу літаків, несправні близько половини машин, але ремонтувати їх складно через санкції.

Про це пишуть ЗМІ.

Виступаючи на річних зборах Союзу авіавиробників, начальник управління льотної експлуатації Росавіації Володимир Ізраїльов нагадав, що у навчальному процесі використовують закордонні судна - це літаки Cessna 172, Diamond 40/42, L-410 та легкі вертольоти Bell та Eurocopter. У разі ремонту найгірші справи з двигунами. Доставка займає багато часу, інколи ж і зривається зовсім.

Загальні складнощі виникають у всіх дев'яти льотних училищах відомства. Наприклад, учні Омського льотного технічного коледжу випускаються із величезною затримкою. За словами Ізраїльова, якогось рішення він зараз не бачить, але якщо його не знайти, то незабаром на магістральних літаках, які розробляє російська промисловість для заміни лайнерів західного виробництва, просто не буде кому літати. Він розповів, що Росавіація відправила пропозицію Мінпромторгу створити російський літак із потрібними для навчання характеристиками.

У свою чергу заступник гендиректора Об'єднаної авіабудівної корпорації (ОАК) Андрій Богинський, який також брав участь у зборах, нагадав, що Росавіація кілька років не закуповувала нову техніку через брак коштів. При цьому ОАК нещодавно розробляла легкий шестимісний одномоторний літак Як-118, модифікацію радянського Як-18Т. Богинський зазначив, що компанія готова розпочати розробку літака, якщо на нього знайдуться ресурси.

Представник Мінпромторгу розповів, що розробка Як-118 знаходиться на початковій стадії, у відомство проект не спрямовували. Якщо це станеться, то фінансування буде розглянуто при формуванні бюджету.

Раніше повідомлялося, що через проблеми з ремонтом двигунів парк літаків SSJ 100 у російських авіакомпаніях до 2030 року може скоротитися більш ніж у п'ять разів — зі 150 одиниць до 28. Такий прогноз представили корпорація "Іркут", що входять до "Ростеху" (виробник лайнера) ) та Об'єднана двигунобудівна корпорація (ОДК).