17.06.23 

ImageВ Державному музеї авіації розповіли, як отримали фюзеляжі Ан-28 до фонду музею

Історія цих літаків почалась на польському авіаційному заводі PZL-Mielec у 1989 та 1990 роках, де вони були побудовані та здійснили перші польоти. Після десятиріччя пасажирських та вантажних польотів в уральському регіоні СРСР у 2002 році літаки були придбані українською авіакомпанію та опинилися на недіючому літовищі у місті Узин біля Києва. Простояв так двадцять років без належної охорони та умов зберігання, літаки перетворилися на брудні рештки на зарослій та віддаленій ділянці літовища.

Про ці літаки у музею авіації знали давно, але складна юридична ситуація з власниками цієї техніки заважала передачі їх музею. Перемовини йшли майже рік.

Та ось нарешті усі узгодження були отримані та літаки перевезені до Музею авіації. На жаль вони мають далеко не той вигляд, в якому ми хотіли б їх бачити. Але маємо, те що маємо й радіймо тому, що вдалося зберегти.

Що з цими літаками буде далі? В першу чергу вони розглядаються як донори у реставрації вже отриманого літака Ан-14, та майбутніх літаків ДП Антонов Ан-28. У будь-якому разі це нові експонати, це історія, це наш Антонов.

Хочемо подякувати всім хто брав участь у цьому проєкті, та особливо Майбуття Міжнародний Благодійний Фонд , який надав допомогу у перевезенні літаків до Музею.

Нагадуємо, що ви можете підтримати музей авіації, зробивши благодійний внесок за посиланням:  https://aviamuseum.com.ua/ua/donation

Або можна купити електронний квиток до музею, а використати його після Перемоги: https://ticket.aviamuseum.com.ua/