23.01.24 

ImageУ зв'язку з відсутністю заміни для літаків української розробки російська авіавлада вдається до фальсифікації документів щодо льотної придатності.

Державний науково-дослідний інститут цивільної авіації (ДержНДІ ГА), підвідомчий Росавіації, повідомив, що "розробив додаток до керівництва з технічної експлуатації літака Ан-28, що дозволяє збільшити призначений ресурс з 6000 годин до 9000 годин повітряному гвинту АВ-24АН".

На підставі цієї "розробки" Росавіація видала інституту додатковий сертифікат типу №FATA-STC030339.

Ан-28 - малогабаритний літак, внесений до Державного реєстру цивільних судів російської федерації. Особливістю літака є дволонжеронне крило, яке, завдяки автоматичним керованим закрилкам та елеронам забезпечує Ан-28 круту траєкторію зльоту та посадки. Літак здатний функціонувати у різних кліматичних зонах, включаючи Арктику та Антарктику.

"Збільшення призначеного ресурсу повітряному гвинту АВ-24АН дозволить продовжити експлуатацію літаків Ан-28 на місцевих повітряних лініях із збереженням необхідного рівня льотної придатності", - зазначив заступник генерального директора з підтримки льотної придатності повітряних суден ДержНДІ ГА Карен Акопян.

Також ДержНДІ ГА отримав додатковий сертифікат типу №FATA-STC030342, який надає можливість збільшити призначені ресурсні показники допоміжного двигуна АІ-9В у запусках та відборах до 8000 та до 12000 відповідно. Таким чином, продовжиться експлуатація значної частини парку двигунів АІ-9В.

Ан-28 - легкий двомоторний турбогвинтовий пасажирський літак, розроблений в АНТК імені Олега Антонова. Виробництво було розгорнуте на польському авіазаводі PZL.