10.04.24 

Секрети та принципи створення промороликів

У сучасній продакшн індустрії дуже багато форматів та прийомів для привернення уваги клієнтів та цільової аудиторії. Одним з ефективних способів є створення промо роликів, які є короткими рекламними оглядами компанії, послуги або продукту. Такий тип контенту можна використовувати у соціальних мережах на веб-сайті компанії, на презентаціях та виставках.

Щоб отримати позитивні результати, потрібно підтримати професіоналів, які створять відеопродукт, який приверне увагу та допоможе продавати. У такому форматі продумується сценарій, декорації, розташування та залучення професійного обладнання. При цьому слід розуміти, що така робота потребує чималих матеріальних витрат.

Image

Принципи створення якісного промовідео

Щоб відеоконтент приносив реальний прибуток, важливий комплексний підхід до проекту, який дозволить створити продукт на основі маркетингових прийомів. Створити непоганий ролик можна і власними силами, якщо він відповідає п'яти ключовим принципам:

  1. Ціль. Спочатку потрібно чітко розуміти, який результат потрібно отримати від використання контенту: продаж, реклама, привернення уваги тощо.
  2. Аудиторія. Перш ніж почати сам продакшн потрібно чітко розуміти захоплення та переваги цільової аудиторії, якій буде адресований ролик. Ключові параметри вивчення: вік, стать, спосіб життя, рівень достаток тощо. Все це дозволить отримати максимальний відгук від людей, які переглянули відео.
  3. Переваги. Якщо потрібно прорекламувати компанію або продукт, важливо, щоб у ролику були чітко прописані ключові плюси, особливості та переваги над конкурентами. Важливо наголосити на унікальності послуг та товарів, що має зачепити глядача за кілька секунд.
  4. Заклик. Ролик повинен спонукати зробити певну дію: підписатися, клікнути, купити, перейти за посиланням і т.д.
  5. Лаконічність. За замовчуванням проморолик – це невеликий відеозапис, який пропонує короткий і ємний виклад інформації. У такому форматі комбінуються зорові переходи, звуки, музика, текст, мова та візуальні ефекти. Грамотне компонування дозволяє отримати бажаний результат.

Саме ці принципи використовують у своїй роботі професіонали, працюючі на великі компанії. Це перевірена п'ятірка, яка дозволяє отримати бажаний результат та підвищити рентабельність бізнесу.

Як правильно сформувати заклик до дії

Найбільш складним у створенні проморолика є змусити глядача виконати певну дію. Більше того, представники цільової аудиторії повинні думати, що це їхнє особисте рішення купити, підписатися або перейти за посиланням. Щоб спонукати бажання діяти, заклик має бути:

  • чітким і лаконічним, без прихованих підтекстів та розпливчастих формулювань;
  • важливо, щоб ключова фраза або слоган швидко запам'ятовувалися і залишалися на довго;
  • у ролику всі пропозиції мають бути короткими та нести певний посил;
  • переважно використовувати наказові дієслова: зателефонуйте, купуйте, перейдіть, підпишіться;
  • проморолик повинен мати максимальну релевантність до самої мети, для збільшення продажів варто запропонувати безкоштовну доставку, знижку, бонуси та додаткові вигоди;
  • стимулювати виконання бажаної дії допомагає обмеженість товару або терміну дії акції;
  • гарно працюють такі фрази: "Купи зараз і отримай 10% знижки" або "При купівлі планшета, захисний чохол у подарунок".

Крім цього важливо, щоб сам заклик чітко сформульованим та привертающим увагу. Для цього потрібно використовувати спеціальні звукові ефекти, виділити контрастом, кольором, анімацією тощо. Закінчення ролика має дублювати заклик до дії, що буде остаточною точкою.