08.08.22 

ImageЗ перших днів існування Інтернету, коли група новин Usenet була основним джерелом інформації, авіація вже тоді займала власну нішу. Відтоді, коли всесвітнє павутиння набуло популярності у 1990-х роках, авіатори та авіаційні гіки почали створювати перші веб-сайти на відповідну тематику. 

Візьмемо, наприклад, американський каталог "Thirty Thousand Feet": його запустили в 1996 році і протягом багатьох років цей журнал був чи не основним авіаційним довідником. Коли у 2000-х роках з'явилися соцмережі, авіація знову зайняла міцні позиції та змогла використати це середовище повною мірою.

Давайте подивимося, як інтернет та соціальні мережі надихали авіаторів протягом десятиліть аж до сьогоднішніх днів. І як звідти можна черпати сили, коли здається, що їх більше немає.

Прес-центр авіаційного екіпірувального центру CrewShop