11.01.24 

ImageЦивільні літаки на українській реєстрації виконують польоти до багатьох країну світу та важливі гуманітарні місії, зокрема для ООН.

З початку березня 2022-го року, враховуючи обставини, що унеможливили звичний документообіг, Державна авіаційна служба розпочала видавати електронні бортові документи. Електронний документообіг не дав зупинитися роботі українських повітряних суден за кордоном.

За інформацією ДАСУ, на сьогодні у стані льотної придатності знаходяться близько 200 літаків, частина з них виконують роботу в місіях ООН та роботи зі спеціалізованої експлуатації, такої як гасіння лісових пожеж та перевезення гуманітарних вантажів.

Декілька суттєвих деталей з роботи Державіаслужби під час війни:

КІЛЬКІСТЬ СУДЕН У ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ЗАЛИШАЄТЬСЯ МАЙЖЕ НЕЗМІННОЮ

Цей факт говорить про довіру міжнародних організацій та партнерів до системи нагляду за льотною придатністю повітряних суден, яка створена Державною авіаційною службою України.

ЗМІНА МІСЦЯ РОЗТАШУВАННЯ БАЗ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

В цілях безпеки організації були вимушені змінити місце свого розташування та місце виконання технічного обслуговування літаків, зокрема і за межі України.

Такі міри були необхідні для забезпечення відповідності правилам ICAO та продовження повноцінної діяльності цих організацій.

ПІДГОТОВКА ТА КВАЛІФІКАЦІЯ ДЕРЖАВНИХ ІНСПЕКТОРІВ

Державні інспектори з авіаційного нагляду забезпечують належний рівень безпеки експлуатації повітряних суден.

Цей рівень підтримується шляхом підготовки інспекторів згідно з внутрішніми процедурами Державіаслужби та участю інспекторів в профільних навчальних курсах, які організовуються за підтримки міжнародних авіаційних організацій таких як ІСAО, ECAC, EASA, JAA TO та інших.

У звіті Єврокомісії щодо наближення України до Євросоюзу від 8-го листопада 2023-го року, наші партнери зазначають: попри війну Державній авіаційній службі України вдається підтримувати належний рівень нагляду за безпекою експлуатації повітряних суден, зареєстрованих в Україні.

Відзначається прогрес, якого Україна досягла у наближенні до авіаційних норм та правил ЄС з 2017-го року.

Це дало можливість підписати Угоду про спільний Європейський авіаційний простір влітку 2022-го року.

«Ми вдячні нашим міжнародним партнерам за високу оцінку роботи Державіаслужби та беззаперечну підтримку під час війни.

Державіаслужба продовжує щоденну роботу заради того, щоб після нашої Перемоги в небі над Україною було чути гул двигунів наших цивільних літаків, на яких українці повертатимуться додому, у вільну та мирну Україну», - зазначили в повідомленні ДАСУ.