20.12.22 

ImageДемонстратор технології UltraFan змонтований для тестування в Дербі.

Виробник двигунів Rolls-Royce оголосив 19 грудня, що розпочне тестування свого демонстратора технології UltraFan на початку наступного року.

Двигун, найбільший авіаційний силовий агрегат, який коли-небудь створювався, наразі перевезено з будівельної майстерні на спеціально розроблений випробувальний стенд в Дербі, Великобританія, де він був змонтований для випробувань. Крім того, випробування проводитимуться на 100% безпечному авіаційному паливі .

UltraFan є найбільшим авіаційним двигуном, коли-небудь створеним. Однак, хоча двигуни, як правило, розробляються з урахуванням конкретної площини, UltraFan не забезпечить живлення жодного реактивного літака. Скоріше, це програма демонстрації технологій, яка дозволить Rolls-Royce випробувати широкий спектр екологічних рішень, які потім можна буде застосувати в інших проектах.

Демонстратор оснащений абсолютно новою конструкцією двигуна, який, за словами Rolls-Royce, «забезпечить стале повітряне сполучення протягом десятиліть». Він має діаметр вентилятора 140 дюймів (3556 метрів) із вентиляторами, виготовленими з вуглецевих титанових лопатей, і на 25% економічніший у порівнянні з першим поколінням двигунів Rolls-Royce Trent .

Кріс Чолертон, президент Rolls-Royce Civil Aerospace, прокоментував цю досить знаменну подію:"Побачити демонстратор UltraFan разом і підготуватися до тестування в Testbed 80 — це чудовий спосіб завершити рік. Ми всі чекали цього моменту, який є такою важливою віхою для програми та для команди, яка над нею працювала. На наступному етапі у 2023 році UltraFan вперше працюватиме на 100% екологічно безпечному авіаційному паливі, доводячи, що ця технологія готова підтримувати більш стійкі польоти в майбутньому".

У найближчому майбутньому Rolls-Royce перенесе технології та ноу-хау від UltraFan до своїх поточних розробок двигунів Trent, щоб зменшити спалювання палива та подальші викиди CO2. У далеких перевезеннях OEM передбачає потенційне підвищення паливної ефективності як для вузькофюзеляжних, так і для широкофюзеляжних форсунок на цілих 10% в результаті програми та масштабованої тяги UltraFan (~25 000 - 110 000 фунтів). Враховуючи як ціни на паливо, так і викиди, 10% було б справді суттєвою вигодою як для операторів, так і для планети.

Створення Testbed 80 коштувало виробнику 90 мільйонів фунтів (109,5 мільйонів доларів). Він був відкритий у 2020 році, розроблений спеціально для розміщення UltraFan, і розташований на підприємствах Rolls-Royce у Дербі. Це також місце, де Rolls-Royce будує двигуни Trent XWB-97, 24 з яких будуть оснащені на 12 літаках  Qantas Airbus A350-1000, які будуть використовуватися на майбутніх маршрутах Project Sunrise між Сіднеєм, Лондоном і Нью-Йорком (та іншими потенційними напрямками) . ). У той час, як реактивні літаки матимуть додатковий паливний бак, у версії Qantas змін у двигунах чи тязі не буде.

Джерело simple flying