24.10.23 

ImageІКАО опублікувала оновлені інструкції, щоб допомогти авіаційним регулюючим органам і операторам керувати своїм повітряним простором під час конфлікту, включаючи рішення про те, дозволяти чи забороняти польоти над або поблизу зон конфлікту.

Керівництво було вперше видано в 2017 році в результаті роботи, проведеної ICAO після збиття рейсу MH17 у 2014 році. Збиття рейсу PS 752 у 2020 році призвело до рішення наступної асамблеї ICAO у 2022 році визначити пріоритетність перегляду. існуючого керівництва. Оновлення містить внески окремих осіб, держав, галузевих зацікавлених сторін та Ініціативного комітету Safer Skies.

Третє видання  Керівництва з оцінки ризиків для польотів цивільних повітряних суден над або поблизу зон конфлікту тепер розширено, щоб охопити поради для держав і операторів щодо ризиків від ракет "земля-повітря" (ЗРК), балістичних ракет, "земля-поверхня". ракет (SSM), ракет повітря-повітря (AAM), а також для надання вказівок щодо проведення закриття повітряного простору зони конфлікту та переоцінки повітряного простору зони конфлікту. 

У це видання також включено нові вказівки щодо гармонізації оцінки ризиків та зв’язку з ризиками.