15.09.22 

ImageРосійські пілоти повинні стати механіками і самостійно навчитися обслуговувати літаки, вважає заступник міністра промисловості і торгівлі росії Олег Бочаров.  

"Спільно з Мінтрансом ми маємо готувати та сертифікувати пілотів як універсальних солдатів: вони мають бути і пілотами, і механіками одночасно. І техніка повинна передбачати можливість польового ремонту", – заявив Бочаров під час засідання Східного економічного форуму, повідомляють російські ЗМІ.

Чиновник також повідомив, що міністерства працюють над абсолютно новою системою підтримки льотної придатності різних типів регіональних літаків. За словами Бочарова, деякі літаки повинні бути модульними і дозволяти пілотам самостійно замінювати деталі та змінювати конфігурацію салону.

Бочаров також сказав, що подібна система в першу чергу буде реалізована на одномоторному турбогвинтовому літаку "Байкал", яким планується замінити Ан-2.

Зараз є численні випадки, коли російські компанії мають проблеми з обслуговуванням своїх літаків і звільняють велику кількість персоналу через фінансові проблеми.  

Труднощі почалися після введення санкцій проти російського аерокосмічного сектору через повномасштабне вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року. Наприклад, були повідомлення про те, що російським пілотам радили менше використовувати гальма літака, щоб зберегти гальмівні колодки, та бути "обережним" з іншими деталями, які важко замінити.  

Кілька джерел повідомили, що великі російські авіакомпанії вже почали канібалізувати літаки, щоб зберегти принаймні частину свого флоту в льотній придатності. Крім того, у травні 2022 року до російського авіаційного законодавства було внесено зміни, які дозволили компаніям використовувати несертифіковані запчастини.

Джерело aerotime