22.04.22 

ImageОскільки єдиний постачальник двигунів для літаків SSJ-100 припинив ремонт і технічне обслуговування літаків, кілька російських авіакомпаній, які експлуатують Sukhoi Superjet 100, попереджають, що незабаром їм доведеться припинити роботу.

У листі, опублікованому місцевим ЗМІ, авіакомпанія IrAero, що базується в Іркутську, попередила регіональну владу, що російські авіаперевізники, які експлуатують літак Sukhoi Superjet 100, зможуть не довго літати на ньому. Керівництво ще трьох російських авіакомпаній висловило подібні занепокоєння, одна з яких заявила, що може бути змушена припинити використання Superjet з осені 2022 року.

Міжнародні санкції, введені проти Росії після вторгнення в Україну, означають, що ремонт і технічне обслуговування двигунів SaM146 неможливо забезпечити. Наприкінці березня 2022 року PowerJet, російсько-французький виробник двигунів SaM146, заявив, що припиняє обслуговування та ремонт двигунів.

Флоти трьох найбільших авіакомпаній Росії в основному складаються з літаків виробництва Airbus і Boeing. Але і Boeing, і Airbus припинили обслуговувати російські літаки, а саме припинили надання запчастин, обслуговування та технічної підтримки. Іноземні орендодавці, розірвавши контракти та вимагаючи повернення своїх активів, можуть заволодіти літаком у разі вильоту з Росії.

Таким чином, росія вирішила відновити вітчизняні авіаційні програми, такі як Іл-96 радянських часів і Туполєв Ту-214, а також докласти більше зусиль з Sukhoi Superjet 100. 150 літаків Superjet зараз експлуатуються в основному Аерофлотом, і очікувалося, що дві його дочірні компанії "Росія" та "Red wings" будуть літати їми міжнародними маршрутами.

Источник aerotime