12.09.23 

ImageУряд держави-агресора наприкінці серпня скоригував параметри програми розвитку авіагалузі до 2030 року, відклавши перші постачання чеського літака L-410 до 2027 року.

У попередній версії програми, затвердженої влітку 2022-го, постачання цих бортів було розписано і на 2022-й, і на 2023-й - аж до 2030-го по 20 літаків на рік.

Двомоторний L-410, розрахований на 19 пасажирів, використовують для польотів у важкодоступні райони Далекому Сході та Сибіру. Машина виконує місцеві перевезення. Виробник – чеський Aircraft Industries – до весни 2022 року належав структурам акціонерів Уральської гірничо-металургійної компанії (УГМК).

У квітні минулого року чеський завод продали місцевій компанії Omnipol, повідомлялося на сайті організації. У Росії її локалізацією виробництва літака займався Уральський завод цивільної авіації (УЗГА).

Як розповіли в Мінпромторгу РФ, проект L-410 переформатують на новий - буде створено російсько-білоруський борт на 19 крісел.

"До введення з боку ЄС санкцій проект L-410 реалізовувався разом із чеською компанією Aircraft Industry. В даний час програма імпортозаміщення літака, що існувала раніше, переформатована і розширена. Тепер у рамках спільного російсько-білоруського проекту буде створено 19-місцеву машину, яка спиратиметься на напрацювання за імпортозаміщеним L-410", - повідомив представник міністерства.

Літак ніби то отримає нові планер та низку комплектуючих, уточнили у Мінпромторгу рф. Проведення дослідно-конструкторських робіт із цього проекту та сертифікація займуть кілька років - завершити процес планується у 2027 році, додали оптимісти у відомстві.