23.08.06 
Щодо катастрофи літака ТУ-154 RA-85185, який виконував регулярний рейс „Пулковських авіаліній” №612 за маршрутом Анапа – Санкт-Петрбург.
Катастрофа сталася в Донецькій області поблизу н.п. Дзержинськ 22.08.06 о 14.37 за київським часом. За попередньою інформацією на борту літака перебувало 160 пасажирів та 10 членів екіпажу. Усі загинули.

Наразі створена спільна професійна комісія до якої увійшло по 7 фахівців від Державіаслужби України та МАКу. Таку комісію створено за згодою Прем’єр-міністр України Віктора Федоровича Януковича. Вона почала свою роботу 22.08.06 о 16.00, о 22.30 того ж дня вона прибула на місце пригоди. Від України, згідно з домовленістю Голови Державіаслужби Марченка М.О. з Головою МАКу Анодіною Т.Г., підкомісію очолив Директор департаменту незалежних розслідувань Швець В.А., який має великий досвід пілота в експлуатації цього типу літаків.

На 13.00 23.08.06 знайдені мовний та резервний (параметричний) інформатори. Голова Державіаслужби Марченко М.О. домовився з Головою МАКу Анодіною Т.Г. про проведення розшифровки інформації в Москві під наглядом представників ГПУ.

Голова Державіаслужби дав вказівку Голові підкомісії Швецю В.А. проаналізувати та дати оцінку умов при польоті  в зоні грозової діяльності на великих висотах при нестандартних температурах, великій масі, що призвело до  виходу повітряного судна на за критичні кути атаки крила. Під час розслідування катастрофи мають бути проаналізовані наступні фактори: людина - техніка – середовище.