06.10.22 

ImageНаціональне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами оприлюднило проміжний звіт за результатами розслідування авіаційної події, яка сталася 28.07.2021, та у якій загинуло 4 особи.

У звіті представлена інформація, що отримана НБРЦА в процесі розслідування протягом року від дати авіаційної події. Метою звіту є інформування галузі та громадськості про хід розслідування.

Проміжний звіт не містить аналізу та висновків про причини події, які будуть детально описані в остаточному звіті. 

Згідно звіту, технічне обслуговування літака виконувалось згідно регламенту технічного обслуговування. 

Під час виконання польотів КПС перебував на радіозв’язку з оператором наземної станції ЗПМ "Коломия". Обмін інформацією з органами ОЦВС ОрПР КПС здійснював з використанням мобільного телефону.

Image 

Під час виконання польотів, КПС використовував ЗПС 30/12, зліт виконувався з МК=299°, а посадка з МК=119°. Маршрут польоту пролягав через точку 1 (місце зльоту), точку 2 (перший розворот), точку 3 (розворот над річкою Прут) з подальшим польотом над руслом річки до точки 5. На маршруті цифрою 4 позначене місцезнаходження очевидців, що здійснювали відеозйомку останніх хвилин польоту літака. Після точки 5 літак правим розворотом через точки 6, 7, 3, 2 та 1 повертався до ЗПМ для виконання посадки та зміни пасажирів.

Останній політ проходив через точку 1. Приблизно в районі точки 2 літак почав різко втрачати висоту, зіткнувся з наземними перешкодами та впав на землю в місці, позначеному цифрою 8. Останній політ на схемі позначений червоним кольором.

Літак обладнаний рятувальною парашутною системою «Magnum 901», яка розрахована на максимальну польотну масу до 950 кг при максимальній швидкості польоту до 320 км/год. Мінімальна висота використання рятувальної системи – 200 м над земною поверхнею. Рятувальна система пілотом не застосовувалась.

Літак впав на приватне подвір’я під стіну двоповерхового кам’яного будинку з боку річки Прут. Внаслідок катастрофи були обірвані дроти лінії електропередачі, знеструмлене живлення навколишніх будинків, зламані та пошкоджені плодові дерева, пошкоджено дахи та стіни двох господарських будівель, стіна житлового будинку та металева огорожа приватної території. Уламки літака розкидані по землі на території близько 600м2.

Під час зіткнення літака із землею виникла пожежа, внаслідок якої літак повністю згорів. Залишилися тільки двигун та деякі металеві частини літака.

Результати дослідження зразків палива, що використовувалось під час експлуатації літака, вказують на те, що за детонаційною стійкістю заправлене у літак паливо не відповідає вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013р. № 927, до бензину марки А-95. За перевіреними показниками використаний бензин відповідає вимогам до бензину А-92-Євро-5.

Розслідування продовжується.