09.12.22 

ImageУ листопаді цього року в аеропорту Риги обслужили 434,3 тисячі пасажирів

У листопаді цього року в аеропорту Риги обслужили 434,3 тисячі пасажирів, що є найкращим показником у порівнянні з тим же періодом часу до пандемії: попередні дані про роботу аеропорту показують, що кількість пасажирів цього листопада лише на одну п’яту відрізняється від листопада 2019 року. 

"Вже кілька місяців поспіль кількість прямих пасажирів відрізняється від допандемічних показників лише на 10 відсотків. Хоча через війну, спричинену Росією, не вдалося забезпечити транзитні пасажирські послуги в Ризі в запланованому обсязі, стабільні показники кількості прямих пасажирів свідчать про позитивну загальну тенденцію відновлення після пандемії Covid-19", – йдеться в повідомленні Лайли Одіня, голови правління Ризького аеропорту.

Перший місяць зимового розкладу стартував позитивно, незважаючи на те, що традиційно більший спад кількості рейсів спостерігається у листопаді. Про бажання людей подорожувати свідчить і той факт, що заповнюваність літаків перевищує 70 відсотків. Найпопулярнішими залишаються теплі напрямки та рейси до Великої Британії.

З початку року аеропорт обслужив 4,9 млн пасажирів, що на 140% більше, ніж роком раніше (січень – листопад 2021 року: 2,05 млн). Кількість виконаних рейсів з початку року також зросла на 46% порівняно з минулим роком: у січні-листопаді цього року було оброблено понад 50 000 літаків проти 34 000 роком раніше.

У листопаді було оброблено 1 746 тонн авіавантажів, загальний обсяг авіавантажів, оброблених за одинадцять місяців поточного року, склав 19 169 тонн. Хоча загальний обсяг вантажоперевезень у січні-листопаді через глобальні санкції проти Росії на п’яту частину відстає від показників 2021 року (24 139 тонн за одинадцять місяців 2021 року), обсяг вантажів, перевезених пасажирськими літаками, зріс на майже чверть цього року з вантажовласниками, які шукають нові вантажні маршрути та можливості (8 692 тонни цього року, 7 012 тонн торік).